Λιγα λογια για τους κινητηρες εσωτερικης καυσεως ।

Κινητήρες εσωτερικής καύσεως
ονομάζονται οι μηχανές που μετατρέπουν την ενέργεια του καυσίμου άμεσα σε κινητική ενέργεια.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι η εξέλιξη του κινητήρα που λειτουργεί με καύσιμο σε συνδυασμό με αέρα [οξυγόνο ] που ονομάζεται μείγμα και διοχετεύεται στο εσωτερικό του κινητήρα σε αέρια μορφή .

Διαχωρίζουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ανάλογα με το καύσιμο που χρειάζεται για να λειτουργήσει ο κάθε ένας με την σειρά του .
1] βενζινοκινητήρας
Το επεξεργασμένο πετρέλαιο είναι η καύσιμη ύλη που μετά από ειδική επεξεργασία παράγεται η βενζίνη .
2] Στροβιλοκινητήρας [jet],
που επίσης ονομάζεται κινητήρας εσωτερικής καύσης με την διαφορά ότι λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο έναντι των συμβατικών κινητήρων .Το καύσιμο αυτών των κινητήρων είναι το jet A1 δηλαδή κηροζίνη [καθαρό πετρέλαιο] με χημικά πρόσθετα .
3] Κινητήρας glow [οι δικοί μας κινητήρες ]
που χρησιμοποιούν σαν καύσιμο χημικά υγρά [νίτρο , μεθανόλη ] και προσμίξεις αυτών .
Οι παραπάνω κινητήρες και τα καύσιμα τους συμπεριλαμβάνονται στην κατηγορία των εύφλεκτων υγρών . Και χρησιμοποιούν μπουζί για την ανάφλεξη τους .
4] Πετρελαιοκινητήρας [ντιζελ]
Στον κινητήρα ντίζελ το πετρέλαιο αναμιγνύεται στο εσωτερικό του με μεγάλη ποσότητα αέρα και έτσι δημιουργείται υψηλή συμπίεση που έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της θερμοκρασίας του μίγματος , και αναφλέγεται χωρίς την χρήση σπινθήρα [μπουζί ] .

Σε όλες τις περιπτώσεις το καύσιμο διοχετεύεται στον κινητήρα με ειδικό τρόπο (ρυθμιστές καυσίμου όπως καρμπιρατέρ, injection κλπ) έτσι ώστε να μπορούμε να ελέγχουμε την ενέργεια που παράγουν

No comments: